مدیر آموزش و پرورش قائمشهر:

یکی از ویژگی های فعالان عرصه خبر واقع بینی است

قائمشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار را واقع بین بودن و داشتن انصاف برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ویژگی های فعالان عرصه خبر واقع بینی است

به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی، مراسم تجلیل از دانش آموز خبرنگاران پانا با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

جعفر عموزاده در این نشست بیان کرد: امروز به بهانه روز خبرنگار دور هم جمع شده ایم تا هم به شما سلام و خدا قوت بگوییم و هم به شما یاد آوری کنیم که چه کار بسیار مهمی را آغاز کرده اید.

عموزاده گفت: کسانی که در حال فعالیت در این مسیر هستند، در گام نخست باید واقع بین باشند و یا به عبارتی تمام حالت های نگاه را داشته باشند؛ در این مسیر سرعت اطلاع رسانی نیز بسیار مهم است.

وی بیان کرد: من از تمامی دانش آموزان، دو درخواست دارم؛ اول آن که تمام کارهای جانبی که انجام می دهید عالی است؛ از شما می‌خواهم از نظر علمی توانمند باشید. چرا که هر کس به این موضوع اهمیت دهد، قدرت عالی دارد. دوم آن که به رفتارهای خوب خود وفادار باشید؛ شما اگر این دو موضوع را رعایت کنید و آن ها را هدف خود قرار دهید، در مسیر خود موفق می شوید.

عموزاده گفت: هر زمانی سوال و پیشنهادی داشتید، حتما به ما اعلام کنید: حتما اشکالات را بیان کنید، نقاط ضعف و قوت ما را بگویید، بدانید و مطمئن باشید که از شما استقبال می‌کنیم؛ بنده روز خبرنگار را به شما تبریک می گویم. انشاالله که مثل همیشه و خیلی بهتر از گذشته بدرخشید.

 وی در ادامه با تقدیر از عباس ناساری از پیشکسوتان عرصه خبر که در این جمع حضور داشت بیان کرد: وی یکی از پیشکسوتان ما است که بیش از ۵۰ سال است که در حوزه خبرنگاری فعالیت دارد؛ شایسته است شما خبرنگاران پانا در حوزه خبر وی را الگوی خود قرار دهید.

در پایان این نشست، از مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان قائمشهر، پیشکسوت عرصه خبر و دانش آموز خبرنگاران پانا تقدیر شد.

خبرنگار : نیلوفر کاکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار