فرماندار محمودآباد:

انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دشمنان جهانی را بهم زد

محمودآباد(پانا)- فرماندار محمودآباد در سخنرانی خود در هفته دولت گفت : امام بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تأسی از نهضت و قیام اباعبدالله الحسین توانست معادلات سیاسی دشمنان جهانی را بهم بزند و ایران را از یک انحطاط و پستی تاریخی نجات ببخشد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دشمنان جهانی را بهم زد

روح الله علیزاده در سخنرانی خود گام دوم انقلاب را اعتقاد قلبی به نهضت عاشورا دانست و گفت: که عاشورا متنی بی پایان، رودی جاری و چشمه ای جوشان است.

علیزاده تلخ ترین حادثه تاریخ را شهادت حضرت علی اصغر (ع)نامید و گفت :پیام اباعبدالله برای همه‌ی انسان‌ها و تاریخ به ویژه مسئولین این است که مکلف به تکلیف گرایی هستیم.

وی در ادامه افزود: اگر میخواهیم مدیر تراز انقلاب گام دوم باشیم باید بدانیم که یکی از آموزه های قرآن و اهل بیت خدمت گذاری به مردم و نیازمندان این جامعه است و این مسئولیت به مانند شب قدر مهم است و ما باید از فرصتی که مردم به ما دادند هوشیارانه و هوشمندانه توجه کنیم.

فرماندار محمودآباد در مورد پروژه ها و اعتبارات دولتی گفت : امسال ۱۱۸ پروژه عمرانی برای شهرستان لحاظ شده که این ۱۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۳۶ میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ زنی آماده است که از این ۱۱۸ پروژه تقریبا توسط ۱۸ دستگاه دولتی و نهاد های عمومی و غیر عمومی درحال برنامه ریزی شدن است که توسط همکاران ما در فضای مجازی و به صورت چاپ آماده شده است.

علیزاده در ادامه خاطرنشان کرد: ما توانستیم بیش از ۲۰۰۰میلیارد تومان از مسکن شهر سازی زمین تحویل بگیریم و به شهرداری با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای ایجاد پارک و مسائل مربوط به حوضه ساحلی تحویل بدهیم.

علیزاده عنوان کرد: دو کار در شهرستان مانده که اولی پوشینه های ما و دومی احداث نیرو گاه ۵۰۰ مگابایتی در حوزه زردآب و معلم کلا است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به آسیب های اجتماعی و روند منفی جامعه ما و به نسل جدید که در ابتدای تولد با فضای مجازی رو برو شد دل خوش کرده است و پیش بینی می کند که این نسل متعهد ، مسئولیت پذیر نیست بلکه ناسازگار و ریسک پذیر است.

وی سخنرانی خود را اینگونه به پایان رساند: سه استان شمالی کشور ما باید در مورد برنج و واردات آن تصمیم بگیرند و یک قیمت منطقی را تعیین کنند.

دانش آموز خبرنگار: طهورا غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار