مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری:

دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مسئله تعلیم و تربیت دارد

ساری(پانا)- مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری در آیین افتتاح دبیرستان شهید ضامنی ناحیه دو ساری گفت دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مسئله تعلیم و تربیت دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مسئله تعلیم و تربیت دارد

این افتتاحیه با حضور "محمدعلی نوبخت" فرماندار شهرستان ساری، "کیوان استادیان" رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران و "زین العابدین نوکنده" مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری برگزار شد.

زین العابدین نوکنده در ابتدای صحبت‌های خود از مدیرکل آموزش و پرورش استان، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مجمع خیرین همچنین پیگیری های فرماندار مرکز استان در خصوص افتتاح این مدرسه قدردانی کرد.

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تحولی ایجاد نخواهد شد مگر از درون مدرسه، که برای جامع عمل پوشاندن به منویات ایشان، نیازمند تعامل و مشارکت تمام نهادها با دستگاه تعلیم و تربیت هستیم.

دکتر نوکنده توجه دولت سیزدهم به مسئله تعلیم و تربیت را ویژه دانست گفت: در دولت سیزدهم شاهد عملکرد شایانی در حوزه تعلیم و تربیت بودیم که نمونه بارز آن افتتاح این مدرسه بعد از چهار سال است.

وی خیرین مدرسه ساز را یکی از برکات نظام تعلیم تربیت دانست، اظهار داشت: امروز ما شاهد یکی از عملکردهای ارزشمندی هستیم توسط خیرین، که خود حاصل و تربیت یافته این نظام تعلیم و تربیت هستند.

نوکنده ادامه داد: این پروژه آموزشی که با همت سازمان نوسازی استان و خیرین نیک اندیش ساخته شد؛ هدف آن تولید انسان هایی به عنوان سرمایه های اجتماعی و موثر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت خطاب به خانواده دانش آموزان که در این آئین حضور داشتند گفت: از خانواده های عزیز که ولی نعمت ما محسوب می شوند؛ انتظار داریم در کنار نهاد تعلیم و تربیت باشند تا با کمک یکدیگر فرزندانی صالح که میراث دار فرهنگی خوبی باشند پرورش دهیم.

محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار