با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، چهار انتصاب در حوزه مدیریت مناطق و شهرستانها صورت گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در احکام جداگانه ای سرپرستان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان خرم آباد ، پلدختر، رومشکان و کوهنانی را منصوب کرد .

کد مطلب: ۸۰۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، چهار انتصاب در حوزه مدیریت مناطق و شهرستانها صورت گرفت

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دریکوند با تقدیر از زحمات مجتبی بهمنیان ، نورالدین دریکوند را به عنوان سرپرست جدید آموزش وپرورش ناحیه 2 خرم آباد منصوب کرد .

دریکوند که مهندسی عمران دارد ؛ در مدت 26سال خدمت در دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان هنرآموز ، مدیر هنرستان یخچال سازی و معاون آموزشی آموزش و پرورش ناحیه دو انجام وظیفه کرده است .

وی همچنین با تقدیر از رضا شاهمرادی در مدت تصدی سرپرستی آموزش و پرورش پلدختر ،عزت الله بیرانوندی فرزند اسدالله بیرانوندی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش این شهرستان منصوب کرد .

دریکوند در حکم دیگری با تقدیر از میرشاد امرایی رئیس سابق آموزش و پرورش کوهنانی صیدمحمدگراوند را به عنوان سرپرست اداره آموزش وپرورش این منطقه منصوب کرد .

گراوند که 26سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد و سوابقی همچون دبیری ، مدیری مراکز آموزشی و کارشناس آموزش را در کارنامه کاری خود دارد

مدیرکل آموزش پرورش لرستان در آخرین حکم با تقدیر از زحمات عبدالرضا خسروی سرپرست سابق آموزش و پرورش رومشکان باقربازوند را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش رومشکان منصوب کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار