انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کوهمره نودان

شیراز ( پانا ) - طی حکمی ازسوی مدیر کل آموزش وپرورش فارس مسئول تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی فارس عطاالله دهقانی به عنوان رئیس اداره آموزش وپرورش کوهمره نودان منصوب شد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در آیین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش کوهمره نودان، ایمان و عمل صالح را بر اساس آموزه های اسلام، مایه نجات بشر دانست و افزود: فرهنگیان ما به واسطه خدمت خالصانه ای که دارند احساس غنای معنوی دارند.

عیسی ملک پور ادامه داد: خداوند در قرآن اشاره دارد به اینکه عمر دنیایی ما زودگذر و فانی است و در جایی صاحبان خرد را همتراز اولیای الهی می دانند.

وی اظهار داشت: خوشا به حال انسانهایی که با ایمان و عمل صالح رستگار می شوند و آنچه موجب قبولی اعمال صالح است، اخلاص در عمل است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: آنچه در وجود همکاران فرهنگی و معلمان ما نهفته است، اخلاص در عمل است که این اخلاص سبب ایجاد حس غنای معنوی در انسان می شود.

ملک پور در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده مدیر سابق این اداره و تقدیر از وی، به ذکر سوابق مدیر جدید پرداخت و وی را فردی دانست که تمامی مراحل را از معلمی، کارشناسی و کارشناس مسوولی و حضور در اداره کل را طی کرده تا امروز به مدیریت رسیده است.

وی اظهار داشت: حضور فردی که تمامی رده های شغلی را طی کرده و در تمام عرصه های آموزش و پرورش حضور داشته می تواند منشاء خدمات ارزنده ای باشد.

در ادامه این مراسم از خدمات ساسانی مدیر سابق این اداره تقدیر و عطاء اله دهقانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش کوهمره نودان معرفی شد.

ساسانی مدیر سابق این اداره نیز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداخت و از همراهی همکاران خود در طول مدت خدمت تقدیر و تشکر کرد.

وی مقام های مختلف کسب شده در زمینه های قرآنی و علمی توسط دانش اموزان این منطقه را نیز از افتخاراتی برشمرد که حاصل تلاش جمعی همکاران بوده است. عطاء اله دهقانی مدیر جدید آموزش و پرورش کوهمره نودان نیز در پایان حضور در این اداره را برای خود افتخاری دانست و افزود: امیدوارم با همکاری و همراهی همه همکاران ، همگی برای پیشرفت اهداف آموزش و پرورش تلاش کنیم.

بخش کوهمره نودان از توابع شهرستان کازرون در استان فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار