میز خدمت نماد در پارک کیو خرم آباد

پانا (لرستان) – در راستای آشنایی عموم مردم با نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان، میز خدمت نماد در پارک کیو شهر خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت نماد در پارک کیو خرم آباد

محمد میرنصوری رییس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگارپانا در رابطه بامیز خدمت نما گفت: نماد ائتلافی برای حفاظت از جسم و روان دانش‌‌‌‌آموزان است. هر چه بتوانیم بیشتر آحاد جامعه را با خدمات نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان آشنا کنیم، آسیب‌های اجتماعی نوظهور کمتر رخ می دهد و در صورت بروز، دایره آسیب محدودتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت نماد با حضور مشاوران خانواده و کودک و نوجوان مراکز مشاوره طی دو روز به ارائه خدمات رایگان به خانواده‌ها پرداخته است، خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر با تقویت مراکز مشاوره و تامین نیروی انسانی و تجهیزات آن‌ها، کلیه دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سراسر استان می توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات تخصصی سلامت‌روان به موقع و موثر بهره مند شوند.

وی افزود: تمامی دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند در صورت وقوع فوریت‌های روانی اجتماعی از جمله اختلالات روحی شدید، اقدامات خودآسیب‌رسان، فرار از منزل و مدرسه، مصرف دخانیات و ... از ۸ صبح تا ۲۰ شب، بدون پیش شماره در سرتاسر استان با شماره ۱۵۷۰ تماس حاصل کنند. مشاورین متخصص این خط به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به تمامی دانش‌آموزان هم استانی هستند.

 

خبرنگار : محمد میرنصوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار