استاندار لرستان:

آموزش و پرورش محل تربیت و ایثارگری است

لرستان (پانا) - استاندار لرستان گفت: آموزش و پرورش، محل تربیت و ایثارگری است و در ارتقای مدیریت انسانی آینده جامعه، نقش به‌سزایی دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش محل تربیت و ایثارگری است

به گزارش پانا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان؛ جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری به ریاست استاندار برگزار شد.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان جلسه شورای آموزش و پرورش استان را از جلسات مهم و اساسی قلمداد کرد و گفت: از آنجا که آموزش و پرورش محل تربیت و ایثارگری است و در ارتقای مدیریت انسانی آینده جامعه، نقش به‌سزایی دارد، لازم است همگان توجه بیشتری به این دستگاه کنند و همه مدیران دستگاه‌های عضو شورا حضور فعالی در جلسات شورای آموزش و پرورش داشته باشند.

شفقت به اجرای طرح «لبخند دانش» در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در این طرح سال گذشته ۵۰۰ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشته‌اند و باید با جدیت این طرح پیگیری شود.

وی تصریح کرد: فرمانداران از طریق دهیاری‌ها و بخشداران موظف هستند که دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی و به آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی‌های بعدی معرفی کنند.

یونس بهاروند ایران‌نیا، سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان  نیز در این جلسه گفت: ۶۰۰ پایگاه و مرکز آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان برای پر کردن اوقات دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ هزار دانش‌آموز لرستانی، اوقات فراغت تابستانی خود را در این مراکز سپری کنند.

بهاروند ایران‌نیا به ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: لازم است سایر دستگاه‌ها هم برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و دانش‌آموزان استان این فضاها را در اختیار آنان قرار دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید محمودوند در سطح استان اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار ۵۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده که برای بازگرداندن آن‌ها به تحصیل تلاش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار