شهردار منطقه هشت :

جشن‌های باشکوه نیمه شعبان در پردیسان برگزار می‌شود

قم (پانا)- شهردار منطقه هشت قم گفت: مراسم جشن و نور افشانی در شب نیمه شعبان و همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج)در پردیسان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌های باشکوه نیمه شعبان در پردیسان برگزار می‌شود

ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه پردیسان به صورت ویژه نورافشانی و آذین بندی شده است افزود: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا نیروهای خدماتی و ستادی این منطقه به صورت ویژه در پردیسان و ستاد خدمات رسانی نیمه شعبان مستقر در میدان آل یاسین جمکران فعالیت و خدمات رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان 25 ایستگاه صلواتی در سطح این منطقه برپا خواهد شد افزود: با توجه به خیل عظیم زائرین به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان ، فعالیت ستاد خدمات رسانی این منطقه در میدان آل یاسین جهت خدمت رسانی و پاکسازی محدوده وسیعی از بلوار ‌پیامبر اعظم آغاز شده که به صورت ۲۴ ساعته تا پایان مراسم جشنهای نیمه شعبان فعالیت خواهند داشت.
مستقیمی به دیگر فعالیتهای این منطقه در جمکران اشاره و خاطر نشان کرد: استقرا نیروهای خدماتی و ستادی ،نظافت و پاکسازی محوطه 150 ایستگاه صلواتی ، استقرار ماشین الات سبک و سنگین ، استقرار تانکرهای آب شرب بهداشتی ، یخ ، تجهیز و راه اندازی جایگاههای شارژ موبایل،تجهیز وراه اندازی نماز خانه برادران و خواهران ، برپایی جایگاه استراحت زائرین ، راه اندازی ستاد گمشدگان، تجهیز و راه اندازی سرویس های بهداشتی ، و... از جمله اقداماتی که در ایام نیمه شعبان توسط این منطقه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار