با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم انجام شد:

دیدار صمیمانه با برادر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر

قم (پانا)- به منظور پاسداشت ارزش های شهدای مدافع حرم و تبریک و تسلیت شهادت مهدی لطفی نیاسر ، مدیر کل آموزش و پرروش استان قم و جمعی از معاونین و همکاران خود با مدیر کل مرکز صدا و سیمای قم، با برادر این شهید والا مقام ؛ شهیدی که به دست رژیم غاصب اسرائیل در سوریه به مقام شهادت نائل آمد دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه با برادر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر

حمید رضا شیخ الاسلام دراین دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز گفت: همانگونه که در مراسم تشییع، پدر بزرگوار شهید فرمودند راه شهدا را با قوت ادامه و صبر و جهاد این شهید بزرگوار را در راه مبارزه با استکبار جهانی الگوی خود قرار خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: استقامت و پایداری زیبای خانواده شهید بعد از شنیدن خبر شهادت به معنای تمام، روحیه مقاومت و شهادت طلبی را به رخ جهانیان کشید ،چیزی که دشمن به شدت از آن واهمه دارد.

شیخ الاسلام گفت: جوانان دهه شصت این نظام اسلامی همچون مهدی لطفی نیاسر به معنای تمام ،اهداف انقلاب را هضم نموده و سعی در ادامه این راه پر برکت دارند .

وی در همین زمینه افزود: باید برای نسل دهه هشتاد نیز برنامه های مدون طراحی گردد تا این آرمان های انقلاب در عمق جان آنان ریشه بگیرد.

محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز ضمن اشاره به اینکه شهید مهدی لطفی نیاسر علاقه وافری به امر تدریس داشتند گفت: صبری که خداوند متعال به خانواده شهدا اعطا فرموده نعمتی بس عظیم است که تحمل این فراق را برای مادران و همسران شهدا آسان کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: روحیه مجاهدانه، اخلاص، ولایتمداری، ایثار و عدم غرور و کبر در وجود این شهید والا مقام ، در عرصه کار و اشتغال باید به عنوان یک خط مشی برای بازماندگان و یادگارانش در همه سطوح قرار بگیرد.

وی از حضور گسترده مردم و مسولین بویژه فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های ایشان در مناسبت های این شهید عزیز تشکر کرد.

در دیدار مشابه دیگری مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 قم با خانواده شهید مهدی لطفی نیاسر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام لطفی پدر شهید در سخنانی گفت: از آرزوهای شهید این بود که یا صهیونیستهای غاصب را بکشم و یا به دست آنان کشته بشوم که به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

وی در ادامه افزود: احساس مسئولیت ، پشتکار، صداقت و ولایتمداری را از ویژگی های بارز شهید خواند و تصریح کرد: مدام می گفت ذره ای به خود اجاره نمی دهم که خلاف منویات و دستورات رهبری حرکت کنم.

در ادامه اسلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 استان قم ضمن اشاره به اینکه شهادت بالاترین پاداشی است که خداوند به بندگان خاص خود اعطا می کند گفت: شهدا به معنای حقیقی زنده اند و تاثیر گذاری آنان در انجام امور مادی و معنوی مختلف بیش از گذشته افزایش یافته است.

اسلامی خاطر نشان کرد: برای آن شهید بزرگوار از درگاه تبارک و تعالی، حضورشان در سپاه امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و هم چنین برای خانواده ایشان نیز صبر و سربلندی دنیوی و اخروی را خواستار شد.

یاد آور می شود شهید مهدی لطفی در فروردین ماه 97 در سوریه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و او سه فرزند یه یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار