نقش تعیین وضعیت سطح سواد گروه های مختلف جامعه دربرنامه ریزی ها ی مدیران اجرایی
نخستین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی بخش کهک قم: لزوم تعیین وضعیت سطح سواد گروه های مختلف جامعه دربرنامه ریزی ها ی مدیران اجرایی نقشی مهم و راهبردی دارد.
![نقش تعیین وضعیت سطح سواد گروه های مختلف جامعه دربرنامه ریزی ها ی مدیران اجرایی](https://cdn.pana.ir/thumbnail/YzcxODI2rB2M/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHbDLIQE1rXKQsAIKXaKdntA,,/YzcxODI2rB2M.jpg)
محمدرضاقاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم در نخستین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی بخش کهک درسال جاری که در محل سالن جلسات بخشداری تشکیل شد گفت: لزوم تعیین وضعیت سطح سواد گروه های مختلف جامعه دربرنامه ریزی ها ی مدیران اجرایی نقشی مهم و راهبردی دارد.
معاون سواد آموزی قم تأکید کرد: باسوادی اولیای دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی وتربیتی فرزندان ارتباط موثر دارد.آموزش مادام العمر برای تمام گروه های سنی وافرادجامعه ضرورت می باشد.
قاسمی نیا گفت: در۵سال گذشته ؛ استان قم ۲/۵درصد رشد باسوادی داشته است و بخش کهک درصد باسوادی مطلوبی در بین بخش های استان قم دارد.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه این جلسه که با حضور بخشدار، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و سایر اعضا تشکیل گردید اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا درصد بی سوادی کاهش پیدا کند . معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان وجود حدود 4 هزار نفر از کودکان بازمانده از تحصیل را در گروه سنی ۶ تا ۹ سال که طبق سرشماری سال 1395 اعلام کرده اند ضرورت دارد تا در روستاها و بخش ها نسبت به پی گیری شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل حتی اگر یک نفر هم باشند اقدام های لازم به عمل آید و در مدرسه ثبت نام شوند و والدین نقشی مهم برای آموزش و تربیت فرزندانشان بر عهده دارند.
ارسال دیدگاه