درخشش دانش‌آموزخبرنگار پانا قم در مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم»

قم (پانا) - دانش‌آموزخبرنگار پانا استان قم در بخش روایتگری مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی، شایسته تقدیر شناخته شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزخبرنگار پانا قم در مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم»

مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی برگزار و دانش‌آموزان استان قم، موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم و شایسته تقدیر در رشته‌های خلق کاراکتر، پویانمایی، نشریه دیجیتال و روایتگری شدند.

زینب جعفرزادگان، دانش‌آموزخبرنگار پانا استان قم از دبیرستان نیایش ناحیه یک، توانست در این دوره از جشنواره نوجوان سالم، عنوان شایسته تقدیر را کسب کند.

همچنین طهورا میلانی از دبیرستان سیدحسن برقعی در رشته خلق کاراکتر، رتبه اول کشوری؛ محمدمهدی سمیعی و محمدطه حیدری از آموزشگاه آیت‌الله مشکینی(ره) در رشته پویانمایی، رتبه دوم کشوری و عرشیا سپهرمنصوری و محمدطه فضل‌زرندی از آموزشگاه آیت‌الله مشکینی(ره) در رشته نشریه دیجیتال نیز رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

تمامی دانش‌آموزان برگزیده از مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش قم هستند.

به گفته رسول ملایی، معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان قم، 6 هزار اثر دانش‌آموزی به دبیرخانه ناحیه‌ای و استانی سیزدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی رسید و از بین آن‌ها 420 اثر برگزیده و نهایتا 200 اثر در مرحله استانی تجلیل شدند.

وی ادامه داد: از بین آثار استانی، 19 اثر به مرحله کشوری راه یافت و در نهایت 6 دانش‌آموز فوق به عنوان برگزیدگان کشوری از استان قم معرفی شدند.

ملایی خاطرنشان کرد: جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی به همت وزارت آموزش و پرورش وستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار می‌شود و در مراسم اختتامیه که اواخر هفته جاری در یزد برگزار می‌شود، نفرات برگزیده کشوری، تقدیر خواهند شد.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار