مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

هیئات مذهبی در آگاهی‌بخشی مردم برای نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی نقش‌آفرینی کنند

قم (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هیئات مذهبی با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هیئات مذهبی در آگاهی‌بخشی مردم برای نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی نقش‌آفرینی کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده، در پنجمین مراسم از سلسله عملیات‌های تبیینی پشتیبانی «راه نصرالله» که با حضور هیئات مذهبی استان در سالن همایش‌های کوثر قم برگزار شد، با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و تبریک پیروزی وعده صادق 2 اظهار کرد: نقش مساجد و هیئات مذهبی در تبیین آرایش جنگی منطقه و لبنان و آماده‌سازی هسته‌های مقاومت مساجد و هیئات برای مقابله با رژیم صهیونیستی در اولویت قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه جبهه مقاومت در وضعیت نصرت الهی قرار دارد، عنوان کرد: ما بررسی‌های لازم را در خصوص حوادث اخیر انجام داده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که جبهه مقاومت با عنایت الهی به سوی پیروزی‌های بیشتر گام برمی‌دارد؛ شواهدی که توسط ولی فقیه به ما ارائه شده، گواه این است که امروز جبهه حق در مسیر پیروزی قرار دارد.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که پیروزی از آنِ جبهه مقاومت است، این خود نشانه‌ای از تحقق وعده‌های الهی و استواری جبهه حق است؛ این امر حکایت از آن دارد که مقاومت در مسیر پیروزی قاطع قرار دارد و به لطف الهی تمامی مواضع به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از شهادت سید حسن نصرالله، یادآور شد: هرچند رفتن عزیزان سخت و سهمگین است، اما مقام معظم رهبری تاکید داشتند که لبنان فرماندهان زبده دیگری را نیز دارد و هر کدام از این فرماندهان یک سید حسن نصرالله هستند؛ بنابراین، به یقین پیروز نهایی میدان، جبهه مقاومت خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوت بین محور مقاومت و نیروهای جبهه مقاومت در این است که نیروهای مقاومت همواره بر مدار محور مقاومت حرکت می‌کنند و اقدامات آنها در چارچوبی از تدبیر و حکمت صورت می‌گیرد؛ به عنوان مثال، در عملیات طوفان الاقصی بیش از هزار نفر از نیروهای مقاومت وارد سرزمین‌های اشغالی شدند و موازنه به نفع مقاومت تغییر یافت.

شعبان زاده با اشاره به اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت، واکنش‌هایی به شکست‌های سنگین این رژیم است، گفت: اساساً تمام مواجهه اسرائیل پس از شکست ترمیم‌ناپذیر عملیات طوفان الاقصی، یک واکنش منفعلانه به کنش فعال نیروهای مقاومت بود؛ این شکست‌ها چنان سنگین بوده که اقدامات اسرائیل تنها پاسخی بی‌اثر و از سر ناچاری است.

وی همچنین به نقش حزب‌الله لبنان در نبردهای اخیر اشاره کرد و افزود: حزب‌الله لبنان حکیمانه می‌جنگد و رژیم صهیونیستی در شرایطی بحرانی قرار گرفته است؛ در این شرایط، اسرائیل در وضعیت وجود و عدم، قرار دارد و ما باید در تمامی عرصه‌ها از جمله جنگ نظامی و امنیتی، پاسخ‌های مناسبی به این رژیم بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از هیئات مذهبی خواست تا با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای آماده‌سازی در مقابل نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند و افزود: هیئات مذهبی باید نقش محوری خود را در این مقطع حساس ایفا کنند، چرا که به زودی با فرمان ولی فقیه، اسرائیل نابود خواهد شد و نیروهای مقاومت در این پیروزی سهیم خواهند بود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار