تولیت آستان مقدس مسجد جمکران:

جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، صهیونیست خونخوار را زبون و ذلیل خواهد کرد

قم (پانا) - تولیت آستان مقدس مسجد جمکران در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، راه شهدای بزرگ خود را پیموده و با نصرت الهی، صهیونیست خونخوار را زبون و ذلیل خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، صهیونیست خونخوار را زبون و ذلیل خواهد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد با صدور پیامی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً»

خبر شهادت عالم مجاهد و عبد صالح خدا، فرمانده شجاع و نستوه و دلاورمردان و رزمندگان راه آزادی قدس، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، قلوب تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را غرق در ماتم و عزا نمود و باعث اندوه فراوان گردید.

شهادت مجاهدان راه خدا نه تنها پایان راه نیست بلکه پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه بوده و خون این عزیزان، پیروزی جبهه مقاومت را به اذن الله تعالی به ارمغان خواهد آورد.

پرچم مقاومت همواره سرافراز خواهد ماند و دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید، چرا که این مسیر، رزمندگان و مجاهدان  بسیاری دارد که با تأسی به حضرت اباعبدالله الحسین سیدالشهدا(ع) و عزمی راسخ‌تر، راه شهدای بزرگ خود را پیموده و با نصرت الهی، صهیونیست خونخوار را زبون و ذلیل خواهد کرد.

اینجانب شهادت سید مقاومت و سرداران سرافراز سپاه پاسداران عزیز و شجاع را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب داغدار و بر حقش مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، فرماندهان و رزمندگان جبهه جهانی مقاومت، مردم مقاوم و استوار لبنان و فلسطین و همه عاشقان شهادت و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ

والسلام علیکم و رحمة الله»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار