نوجوانان برگزیده مسابقات قرآن کریم استان قم تجلیل شدند

قم (پانا) – نوجوانان برگزیده مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم معرفی و تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان برگزیده مسابقات قرآن کریم استان قم تجلیل شدند

مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم یادبود شهدای خدمت، در دو بخش برادران و خواهران و شامل دو رده سنی نوجوانان کمتر از 18 سال و بزرگسالان با حضور 200 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی برگزار شد و برگزیدگان در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

بر این اساس و در بخش خواهران و در رشته قرائت، طیبه صبوری، زهرا حبیبیان و زینب صدری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در رشته حفظ پنج جزء زینب فرشتیان و فاطمه تقی‌نسب، حفظ 10 جزء زهرا اکبرزاده، کبری حق وردی، زینب فردی و لیلا رسولی، حفظ 20 جزء زینب دلیری، فاطمه پیروی سنگری، فائزه جعفری و زینب میرزایی و حفظ کل مهدی شکوری، زینب امین‌پور و فاطمه عصارپور به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در بخش خواهران رده سنی زیر 18 سال و در رشته حفظ کل نیز فاطمه جعفری و فاطمه آدینه‌پور حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

فاطمه دلیری نفر اول رشته ترتیل خواهران بود و رتبه دوم مشترک نیز از آن طیبه احمدی و فاطمه سیدی شد، در این بخش زینب محمدی زارنجی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نهایت و در رشته دعاخوانی هم فائزه دمقی، فاطمه پیوسته و زینب قهرمانی، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش برادران و در رشته قرائت چهار نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند که شامل میثم حمید نیک به عنوان نفر اول، احمدرضا زیدانی و علیرضا سلیمی نفر دوم مشترک و سجاد پروینی‌نژاد به عنوان نفر سوم بودند.

در رشته اذان نیز حسین یزدان‌پناه، متین قربانی و محمد طه محمدی نفرات اول تا سوم معرفی شدند و مهدی فروغی، مرتضی مرادی و سید صادق کاظمی و محمد مهدی محمودی نیز نفرات برگزیده رشته ترتیل برادران بودند.

در رشته حفظ پنج جزء، رتبه‌های برتر به محمد صادق ساجدی‌فر، علی حیدری و محمد کاظم رجا رسید، محسن عبدی، امیر حسین ایمانی ملک و محمد حسن سرفراز‌پور هم حائز رتبه‌های اول تا سوم حفظ 10 جزء شناخته شدند؛ همچنین در رشته حفظ 20 جزء برادران، سجاد وفایی، حمیدرضا صافی و حسین صالحی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رشته حفظ کل قرآن کریم بخش برادران هم برگزیدگان خود را شناخت که شامل محمد علی مروجی و احمد معتمدی به عنوان نفرات اول مشترک، محمدرضا احمدی و سید علی حسینی نفرات دوم مشترک و مهدی حبیبی نفر سوم بودند.

در رشته قرائت پسران زیر هجده سال نیز محمد سعید علم‌خواه، امیر حسین باقری و رضا خجسته حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و رتبه اول رشته دعاخوانی هم به رضا ابراهیم‌پور رسید.

در این رشته سید مرتضی شریفی و علیرضا محمودی رتبه دوم مشترک را کسب کردند و مهدی دهباشی هم سوم شد.

نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله نهایی و کشوری که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار