با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان زمان‌زاده شهر قنوات قم

قم (پانا) - مراسم نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و پایداری و آغاز سال تحصیلی جدید امروز در دبیرستان زمان‌زاده شهر قنوات قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان زمان‌زاده شهر قنوات قم

مراسم نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و پایداری و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴ـ۱۴۰۳ همزمان با تمامی مدارس استان قم و سراسر کشور در دبیرستان و هنرستان زمان‌زاده شهر قنوات قم برگزار شد.

در ابتدای مراسم بعد از قرائت قرآن توسط دانش‌آموز محمداحسان طیب‌علی، پرچم 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران توسط دانش‌آموزان با پخش سرود ملی به اهتزاز در آمد.

سپس حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه بخش قنوات در سخنانی با تقدیر از حضور میهمانان به مسائلی از جمله کمبود کلاس و مشکل مهاجرت اشاره کرد و گفت: به دلیل فراوانی جمعیت دانش‌آموز، وجود نمایندگی آموزش و پرورش برای شهر قنوات قم، یکی از نیازهای مردم است.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز از حضور ۳۱۵ هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: امروز این تعداد دانش‌آموز در یک هزار و ۶۳۳ مدرسه، کلاس‌های خود را آغاز کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌ و پرورش نیز پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش را به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و همزمانی با هفته وحدت قرائت کرد.

وی گفت: هیچ چیزی در جهان بدون تحمل سختی به دست نیامده و یکی از هدف‌های مدرسه، چشیدن همین سختی‌ها و دشواری‌ها و قوی کردن اراده‌هاست..

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم نیز خاطراتی از دوران مدرسه بیان کرد و گفت: دعای معلم در حق دانش‌آموز، دعایی است که مستجاب شده‌است. پس باید به معلمان احترام بگذاریم.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد: برای درس خواندن و موفق شدن، برنامه‌ریزی داشته باشید. در این صورت، موفقیت بیشتر خواهد شد و به اهداف خود خواهید رسید.

اجرای گروه سرود و تقدیر از مریم جلالی‌قمی (مدیر مدرسه زمان‌زاده) و نیز اجرای ورزش باستانی از دیگر بخش‌های مراسم بود. در پایان نیز زنگ مهر، مقاومت و پایداری با حضور استاندار قم و دیگر مسئولان به صدا درآمد. در مراسم فوق، فرمانده انتظامی استان قم، مسئولان هلال احمر، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان نیز حضور داشتند.

خبرنگار : فاطمه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار