سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم:

زنگ روز قم در مدارس نواخته می‌شود

قم (پانا) - سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت حضور شهرداران مناطق در مدارس با عنوان زنگ روز قم از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ روز قم در مدارس نواخته می‌شود

سیدمحمد موسوی‌منش امروز در جلسه هماهنگی برنامه های روز قم اظهار کرد: برنامه‌های روز قم از سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم تا سالروز شهادت حضرت معصومه (س) پیش بینی شده است.

وی افزود: پیرو تأکیدات شهردار قم بر گسترده بودن و گرامیداشت روز قم، سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری مسئولیت برگزاری برنامه‌هایی در راستای هویت بخشی به این روز را در دستور کار دارد.

موسوی‌منش تاکید کرد: برنامه‌ها و دغدغه‌های روز قم فقط مختص شهرداری و حرم حضرت معصومه (س) نیست و باید همه

‌دستگاه‌های اجرایی، مجموعه‌های علمی و فرهنگی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی از ظرفیت خود در این برنامه استفاده کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های قم در سطح محلی و ملی و سوق دادن توجهات به این شهر در قالب‌های مختلف در اجرای برنامه‌های روز قم مورد توجه بوده است و همچنان پیگیر ثبت روز قم در تقویم هستیم.

موسوی‌منش عنوان کرد: برگزاری رویداد چهره ماندگار، نورافشانی و برپایی جشن در سطح شهر، رونمایی از کتاب تذکره الشعرا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا، حضور شهرداران مناطق در مدارس با عنوان زنگ روز قم، برگزاری برنامه برای خانواده‌های کارکنان شهرداری، استقبال از زائرین و مجاوران در مبادی ورودی شهر و برپایی کاروان کریمه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار