حرم حضرت معصومه(س) قرارگاه کنشگری بین‌المللی بانوان است

قم (پانا) - معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت حرم حضرت معصومه(س) قرارگاهی برای کنشگری بانوان در سطح بین‌المللی است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حرم حضرت معصومه(س) قرارگاه کنشگری بین‌المللی بانوان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌احمد مشرف‌ در جلسه هم‌اندیشی معاونت فرهنگی حرم مطهر به ریاست مدیران صدای و سیمای مرکز قم در ساختمان کریمه حرم مطهر، اظهار کرد: ارتباطات و اتفاقات رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت از بستر صداوسیما یک امر بسیار مهمی است که منجر به خروجی مطلوب خواهد شد.

وی افزود: سیاست صداوسیمای قم در سنوات گذشته تقویت زیر ساخت‌های رسانه‌ای و تعامل مستمر با حرم مطهر بانوی کرامت بوده است که الحمدلله این سبک و سیاق روزبه‌روز در حال گسترش است.

مشرف عنوان کرد: حرم مطهر بانوی کرامت به چند علت از جایگاه و توجه ویژه‌ای برخوردار بوده که اولین مورد این است این حرم مختص به یک بانوی بزرگوار است و طبق روایات علوم و معارف دینی از شهر مقدس قم در اقصی‌نقاط عالم منتشر می‌شود.

وی افزود: جایگاه دیگر این حرم باکرامت این است که اینجا قرارگاهی برای کنشگری بانوان در سطح بین‌المللی است و در بین هاشمیات تنها پناهگاه زائران بوده و انتظارات از این حرم و این شهر طبق روایات بسیار گسترده است.

مشرف یادآور شد: جریان‌سازی و اثرگذاری بین‌المللی از این حرم با تعامل و همکاری صداوسیما بسیار بیش‌تر خواهد شد و ستاد راهبردی امور بانوان و دختران در میان اعتاب مقدس جهان اسلام از حرم این بانوی بزرگوار آغاز شده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: جریان‌سازی و الگودهی در سطح جامعه بین‌الملل با کمک صداوسیمای مرکز قم بسیار مهم است و امیدواریم طبق روال گذشته این همکاری‌ها باقوت بیشتری ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار