عرضه نوشت‌افزار با قیمت مناسب در نمایشگاه‌های پاییزه قم

قم (پانا) - نمایشگاه‌های پاییزه عرضه نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی، از 23 تا 5 مهر در چهار نقطه قم برپا می شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عرضه نوشت‌افزار با قیمت مناسب در نمایشگاه‌های پاییزه قم

نمایشگاه‌های پاییزه در قم در مکان های بزرگ نمایشگاهی برپا شده و تا پنجم مهرماه آماده بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه‌های فوق علاوه بر فروشگاه رفاه، از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در مصلای قدس، از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی قم واقع در آزادراه قم - تهران و از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا علی‌ ابن جعفر (ع)‌ برپا می شود.

به گفته امیرحسین پروان، معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم، جشنواره نمایشگاه ایران نوشت با هدف معرفی تولیدات ایرانی و اسلامی در حوزه نوشت افزار با قیمت مناسب  در ۶ استان قم، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به صورت همزمان برگزار می‌شود و با استقبال گسترده مردم مواجه‌ شده‌است.

وی ادامه داد:‌ این نمایشگاه در فروشگاه رفاه استان قم با عرضه ۵۰۰  قلم انواع لوازم التحریر و کیف متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی برپا شده است و محصولات آن علاوه بر قیمت پایین‌تر از بازار از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند؛ نمایشگاه فوق تا پنجم مهر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۳ در محل فروشگاه رفاه واقع در میدان شهید سعیدی قم پذیرای بازدیدکنندگان است.

پروان گفت: همچنین در همین ایام تعداد دیگری از نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم گشایش یافته است که کیف و کفش، لوازم التحریر و سایر کالاهای مورد نیاز مردم در آن‌ها به فروش ‌می‌رسد.

گفتنی است: نمایشگاه‌های پاییزه در قم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در مصلی قدس، از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی قم واقع در آزادراه قم - تهران و از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا علی‌ ابن جعفر (ع)‌ برپا می شود.

روند عرضه محصولات در آن‌ها به صورت مستمر مورد نظارت بازرسان اداره کل صمت و اتاق اصناف قم قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار