حضور هنرمندان سینما در موکب حضرت معصومه(س)

قم(پانا)- جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون با حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود 1080 ارادت خود را به این بانوی کرامت نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور هنرمندان سینما در موکب حضرت معصومه(س)

جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون همچون ابوالقاسم طالبی، نجم الدین شریعتی، مصطفی راغب، میثم ابراهیمی، حسین رفیعی و… ضمن حضور در پیاده روی اربعین، طی آیینی مورد استقبال هادی محمودنژاد مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود 1080 قرار گرفتند.

حسین رفیعی بازیگر و مجری تلویزیون در این آیین با بیان اینکه عشق به امام حسین(ع) ابدی و ماندگار است، گفت: نوکری امام حسین علیه السلام یک مدال بر گردن ما است؛ خاطرات اربعین همواره و از زمان کودکی برای من جذاب بوده است.

وی افزود: اربعین از کودکی برای من با حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تداعی می شده و امروز نیز بسیار خوشحالم که در این موکب که متعلق به آن حضرت است حاضر شده‌ام.

محمودنژاد نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در این موکب از ظرفیت خوب هنر برای انتقال معارف اسلامی گفت و تأکید کرد: قطعاً حضور شما هنرمندان گرامی در این موکب ارزشمند و باعث خوشحالی ماست؛ شما بهتر می‌توانید با هنری که دارید معارف والای عاشورا را به مخاطبین و مردمی که شما را دوست دارند نشان دهید.

در پایان این دیدار تنی چند از هنرمندان با مداحی و شعرخوانی در رثای سیدالشهدا علیه السلام و خادمی در ایستگاه صلواتی موکب ارادت خود به سید و سالار شهیدان و بانوی کرامت سلام الله علیها را نشان دادند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار