تجلیل از معلمان جهادی قم در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان 2

قم (پانا) - معلمان برگزیده قمی در نخستین آیین ملی معلمان جهادگر کشور در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان 2 تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان جهادی قم در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان 2

آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان 2، ویژه شاداب‌سازی و بانشاط‌سازی مدارس کم‌برخوردار استان قم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قم و مسئول بسیج سازندگی استان در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه یک برگزار شد.

به گفته مسئولان این طرح در شهریور با اقداماتی از جمله رنگ‌آمیزی داخلی و خارجی، ایزوگام، شیرآلات، سرویس بهداشتی، تعویض لامپ و کلید پریز، تعمیر کفی و رویی صندلی حیاطی و پارکی در 250 مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.

متقاضیان استفاده از این طرح باید در سایت اتناب (etnab) عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ثبت‌نام کرده باشند.

در اجرای طرح شهید عجمیان 2، تامین مدرسه و مدیر و جذب مشارکت مردمی با آموزش و پرورش، تامین وسایل و تجهیزات با نوسازی مدارس و تامین نیروی جهادی با سازمان بسیج سازندگی است.

در مراسم افتتاحیه طرح شهید عجمیان 2، جمعی از مسئولان از جمله سیدناصر علایی‌طباطبایی (رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان)، علیرضا رحیمی و احمدرضا اجتهادی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان قم، علیرضا ایراندوست (رئیس سازمان بسیج سازندگی استان)، عبدالله صادقخانی (مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم)، فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) و جمعی از خیران، دانش‌آموزان و مسئولان دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) حضور داشتند.

این مراسم با اجرای گروه سرود جابر همراه بود. همچنین از زهرا پاکدامن، فاطمه امینی، محمدسجاد عزیزاللهی و مهدی رمضانی‌متین به عنوان برگزیدگان جشنواره ملی معلمان جهادی تقدیر شد.

در پایان، مسئولان حاضر به صورت نمادین، یکی از کلاس‌های دبیرستان را رنگ‌آمیزی کردند.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار