مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

11 هزار کلاس درس در قم میزبان دانش‌آموزان است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال ۱۱ هزار کلاس درس میزبان دانش‌آموزان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
11 هزار کلاس درس در قم میزبان دانش‌آموزان است

علیرضا رحیمی با اشاره به آغاز فرآیند نام‌نویسی از دانش‌آموزان از 2 ماه پیش اظهار کرد: امسال ۳۱۵ هزار دانش‌آموز قمی در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند و تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد از آنان در مدارس سطح استان نام‌نویسی خود را نهایی کرده‌اند.

وی عمده نگرانی‌های مدیریت آموزش و پرورش را تعویق نام‌نویسی از سوی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی یعنی پایه‌های اول، هفتم و دهم اعلام کرد و افزود: برخی دانش‌آموزان هم هنوز درخواست کتاب درسی را ثبت نکرده‌اند که در این خصوص هم باید خانواده‌ها هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت سفارش کتاب از طریق پایگاه اینترنتی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: امسال ۱۱ هزار کلاس درس میزبان دانش‌آموزان قمی است و شمار دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی هم به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار معلم در مدارس گفت: امسال ۱۴۰۰ آموزگار جدید پس از فرآیند استخدام، جذب آموزش و پرورش استان قم شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از صدور ابلاغ ۷۵ درصد از کادر آموزشی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خبر داد و افزود: تا یک ماه آینده ابلاغ سایر آموزگاران هم صادر خواهد شد.

وی همچنین از اولیای دانش‌آموزان خواست برای نام‌نویسی و بهره‌مندی از سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان به پایگاه اینترنتی معرفی‌شده از سوی شهرداری قم مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار