به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار صورت گرفت؛

آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور اصحاب رسانه در قم

قم (پانا) - مزار مطهر شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور اصحاب رسانه در قم

همزمان با ایام بزرگداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در آیینی با عنوان «قرار» با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم، امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم گردهم آمدند.

در ابتدای این آیین، فخرالدین یوسف‌پور، مدیر خانه مطبوعات استان قم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره طلبه شهید خبرنگار محمدمهدی شریفی بر عزم و تلاش اصحاب رسانه و تجدید عهد و پیمان با شهدا در راستای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

داود شمس، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم نیز با بزرگداشت مقام شهدای عرصه رسانه به‌خصوص بیش از 166 خبرنگار شهید غزه، رسالت خبرنگاری در عصر حاضر و ضرورت معرفی استکبار جهانی و معرفی ارزش‌های جبهه مقاومت را موضوعی انکارناپذیر خواند.

اسماعیل شیرازی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز در ادامه با بیان خاطره‌ای از کرامت شهید بزرگوار حجت‌الاسلام سیدمجتبی صالحی‌خوانساری و جریان معروف «امضای سرخ» مسئولیت مهم دیده‌بانی خبرنگاران نسبت به نقل درست واقعیت‌ها و جلوگیری از هرگونه تحریف را مورد تاکید قرار داد.

سیدحمید سبحانی، مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیز با اشاره به اینکه این انجمن به لحاظ ساختاری و محتوایی از ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان برخوردار است، آمادگی راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای همکاری با اصحاب رسانه در زمینه جهاد تبیین و استخراج گنجینه‌های عظیم دستاوردهای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، اعلام کرد.

در پایان، مزار مطهر سردار شهید مهدی زین‌الدین (فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع)) و دیگر شهدای والامقام با حضور مدیران روابط عمومی استانداری، شهرداری، جمعی از خانواده‌های شهدا و مدیران و اصحاب رسانه استان، عطرافشانی و گلباران شد.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار