استاندار قم:

امنیت حاکم بر جریان انتخابات مثال زدنی است

قم (پانا) - استاندار قم گفت: امنیت حاکم در جریان برگزاری انتخابات مثال زدنی است و از هیچ حوزه ای مسئله یا مشکلی گزارش نشده است.

کد مطلب: ۱۴۸۵۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امنیت حاکم بر جریان انتخابات مثال زدنی است

سید محمد آقامیری، شامگاه جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به چهار مولفه اصلی سلامت، امنیت رقابت و مشارکت در سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تاکنون هیچ تخلفی از شعب اخذ رای استان قم گزارش نشده و انتخابات با رقابت سالم بین هر دو نامزد در سطح استان پیش می‌رود.

وی افزود: از تمام واجدان شرایط که هنوز موفق به رای دادن نشده‌اند تقاضا دارم به شعب اخذ رای مراجعه کنند و در جشن ملی که روز برنده شدن مردم در انتخابات است، مشارکت داشته باشند.

استاندار قم تصریح کرد: نسبت به تمام موضوعاتی که می‌تواند انتخابات را خدشه‌دار کند مراقبت کرده‌ایم که مبادا خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

آقامیری تاکید کرد: فرآیند برگزاری انتخابات و حضور مردم در این صحنه امنیت‌آور است؛ مردم پشتوانه نظام هستند و هر چه مشارکت به حداکثر برسد پشتوانه‌ای برای نظام و امنیت کشور خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری، ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات را برای برگزاری مشارکت حداکثری در استان به کار گرفته‌ایم و برگزاری انتخابات به‌خوبی جلو می‌رود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار