معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات تحسین برانگیز است

قرارگاه مردمی «حضور» نقش موثری در افزایش مشارکت انتخاباتی دارد

قم (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم گفت: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با نهایت سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، دستگاه‌های مختلفی اثرگذار بودند و بخصوص نقش آموزش و پرورش در این زمینه تحسین برانگیز است.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات تحسین برانگیز است

احمد حاجی‌زاده، در مراسم اربعین شهدای خدمت که امروز در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات این است که از مجموعه آموزش و پرورش که تربیت کننده انسان‌هایی برای انقلاب است، هستیم و افتخار دیگر آن است که در دوره انقلاب اسلامی و عصر حضرت روح الله متولد شده‌ایم.

وی با اشاره به خطر فراموشی وضعیت گذشته و نعمت انقلاب افزود: ما باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم و بدانیم که از چه وضعیتی در گذشته بدینجا رسیده ایم.

حاجی زاده تصریح کرد: در دوران طاغوت تعداد مشروب فروشی ها از کتابفروشی ها بیشتر بود و مراکز فساد و فحشای زیادی در شهرها فعال بودند، کشف حجاب داشتیم و طاغوت به دنبال دین زدایی از جامعه بود.

وی با اشاره به تاثیر نفس مسیحایی امام خمینی(ره) بر جوانان گفت: جوانان ما در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تحت عنایات حضرت امام(ره) متحول و تربیت شدند و حماسه آفرینی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم خاطراتی از شهیدان ابوالفضل صفایی، جواد فخار و... در دفاع مقدس بیان کرد و گفت: شرح اعجاز انقلاب و کلام حضرت امام(ره) بر جوانان و جانفشانی آنان در راه دین قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) در کلام شهید مطهری عنوان کرد: آن استاد شهید می گوید: امام را مردی با ایمان و توکل کامل به پروردگارش، به هدف و آرمانش، به مسیری که در آن حرکت می کند و به سخنی که بر زبان می راند، یافتم.

حاجی زاده با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، باید دستاوردهای امانت الهی انقلاب را حفظ کنیم،  گفت: شهید آیت الله رئیسی نماد بزرگ عرصه خدمت به مردم و انقلاب است و سیره مدیریتی این شهید عزیز بایستی در جامعه تبیین شود.

وی ضمن برشمردن شاخصه های مدیریتی و سیره زندگی شهید رئیسی گفت: ایمان به خدا و انس با عبادت و تهجد، سربازی ولایت و تبعت از گفتمان ولایت و مطالبات حضرت آقا،  کار خستگی ناپذیر بگونه ای که از کار و خدمت، انرژی می گرفت، توجه به محرومین و ارتباط چهره به چهره با آنان در مناطق محروم بخشی از ویژگی های شهید جمهور بود که همگان باید به آن تاسی بجوییم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما جز استانهایی بودیم که در اولین فرصت ستاد انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: همه ظرفیت های استان بخصوص دستگاه عظیم آموزش و پرورش بکار گرفته شدند تا شاهد برگزاری انتخاباتی در نهایت مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت باشیم.

حاجی زاده با اشاره به اینکه انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است، تصریح کرد: هر رایی که به صندوق انداخته می شود، تیری به سمت دشمنان اسلام است و ما این افتخار را داریم که از جهت افزایش درصد مشارکت، مقام دوم را در بین استان های کشور کسب کرده ایم.

وی افزود: این افتخار، در نتیجه وجود همدلی بین دستگاه های استان است و بخصوص باید قدردان زحمات و تلاش های تحسین برانگیز مجموعه آموزش و پرورش باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به نقش موثر قرارگاه مردمی حضور در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: قرارگاه تشکل های مردمی «حضور» در انتخابات بسیار اثرگذار بودند و آنها شبانه روز برای افزایش مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رای با اقداماتی همچون تریبون های آزاد، دعوت چهره به چهره و ... تلاش می کردند و این تلاش را همچنان برای مرحله دوم هم ادامه می دهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله بتوانیم دغدغه های حضرت آقا را در مورد انتخابات جامه عمل بپوشانیم و پرچم پاسداری از امانت انقلاب اسلامی را با سرافرازی حمل کنیم.

 

 

 

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار