فرزانه یوسفی*

عزت غدیر از نام علی(ع) است

قم (پانا) - سلام بر تو ای امیر المومنین! ای مولای من و ای آقای مردان! سلام بر تو که از تنهایی و بی‌کسی، سر در چاه فرو می‌بردی و نجوای عاشقانه‌ات با پروردگار در چاه می‌پیچید.

کد مطلب: ۱۴۸۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
عزت غدیر از نام علی(ع) است

سلام بر تو یا ابوتراب! ای آقایی که شب‌هنگام در فکر یتیمان کوفه، سر به بالین نمی‌گذاشتی تا توشه‌ای غذا برایشان به ارمغان ببری.

مولای من! شما را نمی‌توان توصیف کرد. نامتان بلندآوازه‌ترین نام‌هاست، شجاعت‌تان بی‌نظیر و مهربانی شما وصف‌ناشدنی است. به راستی چه کسی سزاوارتر است از شما برای جانشینی پیامبر(ص)؟.

غدیر با نام شما عزت و آبرو می‌گیرد و عشق‌تان تا همیشه در قلب شیعیان پایدار و آتشین است.

«یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ۚ وَاللَّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ - ای پیغمبر! آنچه از خدا بر تو نازل شد به خلق برسان که اگر نرسانی، تبلیغ رسالت و ادای وظیفه نکرده‌ای و خدا تو را از شرّ مردمان محفوظ خواهد داشت، خدا کافران را راهنمایی نخواهد کرد.»

مبارکتان باد. امروز همه آسمان و زمین و آنچه میان آن‌هاست، جشن گرفته‌اند و فرشتگان آسمان با تاج‌های طلایی‌شان زمین و آسمان را سیر می‌کنند. از برکت این روز، نعمات آسمان به روی زمین سرازیر می‌شود و چه فرخنده روزی است امروز.

بزرگ‌مرد عالم! محبت‌تان همچون یاقوت‌های زمرّدین در وجود همه شیعیان می‌درخشد. با شنیدن نامتان دلمان در آسمان نجف و زیر ایوان طلا پر می‌کشد، جایی که اگر دنیا طلا شود به این بهشت روی زمین غبطه می‌خورد.

مولای خوبان! در جهان عُقبی دستمان را بگیر و مدد کن تا هنگام ملاقات با خدا شرمنده نباشیم.

ایوان نجف عجب صفایی دارد     حیدر بنگر چه بارگاهی دارد

هرگز نکند واهمه از روز جزا         هر کس چو علی پشت و پناهی دارد

*خبرنگار

خبرنگار : فرزانه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار