تقدیر وزیر آموزش و پرورش از روند مطلوب برگزاری امتحانات نهایی در قم

قم (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از آموزش و پرورش استان قم به سبب برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی سال تحصیلی جاری تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر آموزش و پرورش از روند مطلوب برگزاری امتحانات نهایی در قم

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم؛ متن کامل پیام تقدیر رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علیرضا رحیمی

مدیرکل محترم آموزش و پرورش قم

با سلام و احترام

فردای روشن کشور با تلاش روزافزون پیشتازان عرصه دانایی رقم می‌خورد و قدم نهادن در این مسیر علاوه بر عزمی مستحکم و استوار، بصیرتی دین‌مدار و پرعیار می‌طلبد.

در راستای ارتقای کیفیت نظام سنجش و ارزشیابی به استناد اجرای راهکار ۱-۱۹ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ایجاد سابقه تحصیلی معتبر در دوره متوسطه دوم که در مرجعیت یافتن برنامه درسی، معلم و محتوای کتاب‌های درسی به عنوان عملی اثربخش برای تحکیم آموخته‌های یادگیرنده تجلی یافته است، از اینکه با همتی والا در فرآیند برگزاری آزمون‌های نهایی سال تحصیلی ۱۴٠۳-۱۴٠۲ تلاش موثر و خستگی‌ناپذیر داشته‌اید از شما صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است با تاسی به نگاه اندیشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم با بهره‌گیری از تخصص، تجارب ارزشمند و توانمندی‌های موجود، مسیر توسعه و تعالی را طی کنیم و در تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار