دبیر دومین جشنواره روایت جهاد:

دومین جشنواره روایت جهاد در 7 محور برگزار می‌شود

قم (پانا) – دبیر اجرایی دومین جشنواره روایت جهاد گفت: این جشنواره در ۷ محور اردو های جهادی، کمک های مومنانه، دستاورد های فرهنگی، بین المل، پیام های رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی و هویت جهادی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۴۸۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره روایت جهاد در 7 محور برگزار می‌شود

حمیدرضا طلوعی منفرد در نشست خبری دومین جشنواره روایت جهاد در سالن همایش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار کرد: این جشنواره ۴ قالب ادبی، هنری، خبری ومصاحبه و بخش ویژه دارد.

وی ادامه داد: جشنواره فوق  در ۷ محور  اردو های جهادی، کمک های مومنانه، دستاورد های فرهنگی، بین المل، پیام های رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی و هویت جهادی برگزار می شود و کمیته های مسابقه نیز شامل محتوا، مالی، داوران و اطلاع رسانی هستند.

طلوعی منفرد تصریح کرد: اهداف دومین جشنواره شامل جمع آوری آثار که محتوای کانال ها می شود و شناسایی افراد فعال

و گروه هایی که در رسانه فعال نیستند و باید فعال شوند.

وی در مورد نمره دهی آثار مسابقه گفت: به آثار ارسالی به دو صورت نمره دهی می شود ، نمرات تخصصی و نمرات جهادی زیرا ممکن است کسی آثارش به لحاظ تخصصی، در خور توجه نبوده باشد ولی از لحاظ جهادی زیبا و قابل توجه باشد.

دبیر جشنواره روایت جهاد عنوان کرد: این مسابقه به صورت استانی اجرا می شود ولی آثار برگزیده به بخش کشوری و بالاتر هم راه پیدا می کند.

حسن ضیایی، مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قم نیز در این نشست خاطرنشان کرد: جشنواره روایت جهاد در سال گذشته به همت بسیج سازندگی استان و با همکاری صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بهزیستی و نهاد پیشرفت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در سه بخش ادبی، هنری و خبری، افزود: در نخستین جشنواره روایت جهاد، ۷۵۰ اثر در بخش‌های مختلف فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، موشن‌گرافی، فیلمنامه و شعر به دبیرخانه ارسال شد.

ضیایی در ادامه افزود: در اختتامیه این جشنواره ۴۶ اثر به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفت و ۱۵ اثر به مرحله جشنواره ملی راه یافتند که آثار برگزیده در مرحله ملی شدند و استان قم بیشترین آثار را در بخش ملی دارا بود.

دانش آموزخبرنگار: رومینا سادات حجازی حسینی

 

 

خبرنگار : رومینا سادات حجازی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار