تقدیر از کوچکترین داستان‌نویس در اختتامیه نخستین رویداد «کتاب سفید»

قم (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین رویداد «کتاب سفید» و تقدیر از کوچکترین داستان‌نویس این رویداد در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از کوچکترین داستان‌نویس در اختتامیه نخستین رویداد «کتاب سفید»

مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان نخستین رویداد «کتاب سفید» ویژه کتاب‌اولی‌ها در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم، آثار برتر نویسندگان برگزیده‌ای که طی فراخوان سراسری از خرداد سال گذشته تاکنون برای نخستین بار، اقدام به داستان‌نویسی کرده و کتاب‌شان به مرحله انتشار رسیده بود، تجلیل شدند.

در مراسم فوق، مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان قم، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، تعدادی از شاعران و نویسندگان مطرح و نوقلمانی از برخی استان‌های کشور حضور داشتند.

در این مراسم از فاطمه تناور، دانش آموز 9 ساله قمی و نویسنده داستان «با کی بازی کنم؟» به عنوان کوچکترین نویسنده این رویداد، تجلیل و از کتاب داستان وی رونمایی شد.

در مراسم اختتامیه نخستین رویداد کتاب سفید از برگزیدگان و داوران رویداد با تقدیم هدایایی تجلیل شد؛ این مراسم به همت انتشارات وحی و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار و در پایان از پوستر دومین رویداد کتاب سفید، رونمایی شد.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار