نشست هم‌اندیشی مسئولان صداوسیمای قم با خبرنگاران پانا

قم (پانا) – نشست هم‌اندیشی مسئولان خبر و فضای مجازی صداوسیمای مرکز قم با دانش‌آموز خبرنگاران پانا در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این مرکز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مسئولان صداوسیمای قم با خبرنگاران پانا

نشست هم‌اندیشی و بررسی راه‌های ارتقای همکاری رسانه‌ای خبرنگاران پانا و صداوسیمای مرکز قم با حضور تعدادی از کارشناسان این مرکز و جمعی از اعضای پانای استان برگزار شد.

در نشست فوق، معیارهای ارسال گزارشات ویدئویی دانش‌آموز خبرنگاران از مراسم و رویدادهای مختلف، جهت پخش در شبکه استانی و نیز استانداردهای ارسال آثار به منظور انتشار در فضای مجازی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم نیز در نشست فوق، اهمیت کنشگری دانش‌آموزان در فضای تربیت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

این نشست، نخستین حضور دسته‌جمعی دانش‌آموزخبرنگاران در صداوسیمای مرکز قم بود که ضمن بازدید از استودیوهای تولید برنامه، با استقبال اعضای پانا مواجه و با کیک شیرینی و گل یادبود، ماندگار شد.

شرکت‌کنندگان این نشست در پایان، بر سر مزار مطهر دو شهید گمنام صداوسیمای مرکز قم حاضر شدند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است تولیدات ویدئویی دانش‌آموزخبرنگاران پانا استان قم، علاوه بر انتشار در تلویزیون اینترنتی پانا، با شرایط اعلام شده، از صداوسیمای مرکز قم نیز پخش شود.

نشست فوق با دعوت از دانش‌آ‌موز خبرنگارانی که در زمینه تولیدات ویدئویی فعالیت داشتند، برگزار شد. قرار است در آینده نیز مشابه چنین نشست‌هایی برای سایر دانش‌آموزخبرنگاران فعال در زمینه‌های دیگر نیز برگزار شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

 

 

 

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار