مشاور رئیس‌جمهور شهید در امور روحانیت:

مردمی بودن در وجود آیت‌الله رئیسی نهادینه شده بود

قم (پانا) - مشاور رئیس‌جمهور شهید در امور روحانیت گفت مردمی بودن و انس با مردم از صفات عالی بود که در وجود شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نهادینه شده بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مردمی بودن در وجود آیت‌الله رئیسی نهادینه شده بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در محفل شعرخوانی نخبگان ادبی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در مقتل الشهدای فاطمیه برگزار شد، اظهار کرد: راه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی باید ادامه پیدا کند تا زمینه برای پیشرفت بیش از پیش جامعه ایرانی هموار شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در متن خود مردم رشد کرده و با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کرده بود، افزود: شهید رئیسی از قدرت علمی بالایی برخوردار بود و صفت عالی مردمی بودن در او نهادینه شده بود.

حاج‌ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: شهید ابراهیم رئیسی برای بهبود شرایط و خدمت بیشتر و نه برای کسب مقام و شهرت، رئیس جمهور شد و حتی حقوق و پاداش زحمت‌های خویش را نیز قبول نمی‌کرد و بخشی از حقوق خود را در اختیار خزانه کشور قرار داده بود.

وی گفت: آن شهید بزرگوار، شخصیتی بود که هزار و یک صفات عالی در او نهادینه شده بود اما مورد بی‌توجهی و دل‌آزردگی توسط دیگران قرار می‌گرفت و سکوت می‌کرد.

در این محفل، شاعران و نویسندگانی چون عاطفه جوشقانیان، فائزه ابجدیان، فاطمه زاهد مقدم، اعظم سعادتمند و... حضور داشتند و با سرایش شعر و دکلمه‌های خویش، اوج تاسف و تاثر خود را نسبت به این حادثه تلخ ابراز کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه‌معصومه شاهسواری

خبرنگار : نازنین فاطمه شاهسواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار