فرزند شهید صداقت:

دوست دارم راه پدر شهیدم را در نابودی اسرائیل ادامه دهم

قم (پانا) - فرزند شهید محسن صداقت گفت‌ دوست دارم شغل پدرم را ادامه دهم و بتوانم در افزایش امنیت ایران عزیز و نابودی اسرائیل غاصب نقش مهمی ایفا کنم.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دوست دارم راه پدر شهیدم را در نابودی اسرائیل ادامه دهم

«محمدطه صداقت» فرزند شهید محسن صداقت و دانش آموز مدرسه شاهد نمازیخواه ناحیه 3 قم امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین بار پدرم را چند روز مانده به ماه مبارک رمضان ملاقات کردم و بعد از آن وی راهی سوریه شد و دیروز به شهادت رسید.

وی گفت: دوست دارم وقتی بزرگ شدم شغل نظامی‌گری را ادامه بدهم و بتوانم در افزایش امنیت ایران عزیز و نابودی اسرائیل غاصب نقش مهمی ایفا کنم.

فرزند شهید صداقت ادامه داد: دوری از پدر برای ما سخت است؛ اما اسرائیل و دشمنان باید بدانند که این اقدام ها ذره‌ای از اراده و ایمان مردم در مبارزه با استکبار را کم نخواهد کرد.

لازم به ذکر است: جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان قم امروز با حضور در منزل شهید مهندس محسن صداقت از نیروهای مستشاری این در سوریه، شهادت وی را به خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت گفتند.

والدین شهید صداقت در این بازدید با اشاره به ویژگی های شخصیتی این شهید عزیز، بر حضور پرشور و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای رژیم جعلی در جنایتی وحشیانه ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان از جمله مهندس محسن صداقت به فیض شهادت نائل آمدند

بر اساس برنامه ریزی های اولیه، پیکر مطهر شهدا پس از انتقال به ایران، در مراسم روز جهانی قدس در تهران تشییع شده و پیکر شهید صداقت نیز روز شنبه پس از تشییع در قم در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه(س) خاکسپاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار