برپایی اردوی معاونان پرورشی مدارس قم در اردوگاه ملاصدرا

قم (پانا) – اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای شهر کهک قم میزبان جمع زیادی از معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس قم بود.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی اردوی معاونان پرورشی مدارس قم در اردوگاه ملاصدرا

همایش معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس استان قم به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای کهک قم برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام مرتضی وافی رییس بنیاد ملی صحیفه سجادیه در سخنانی با اشاره به فرازی از دعاهای صحیفه، به انواع رابطه انسان اظهار کرد: انسان با خود، خدا، مخلوقات و کائنات در ارتباط است و در دعاهای صحیفه سجادیه، اوج جریان تواضع، صلح و سازگاری با مخلوقات و حقیقت مدارا با دیگران و در نهایت، عافیت را می آموزیم.

همچنین حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، با گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، راه اندازی دبیرخانه صحیفه سجادیه در آینده نزدیک در آموزش و پرورش استان قم را گامی مهم در معرفی و ترویج میراث گرانبهای امام سجاد(ع) برشمرد.

وی تمسک به سیره اهل بیت(ع) در تمامی شئون زندگی را از الزامات سبک زندگی توام با معنویت برای همه بخصوص دست اندرکاران  تعلیم و تربیت خواند.

این مراسم با خوش آمدگویی تعدادی از دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی کهک، پخش چند کلیپ با موضوع امور تربیتی و یاد و خاطره شهدا، شعرخوانی طنز محمدحسین خسروی و اجرای دو گروه سرود دانش آموزی از مدرسه نبوت ناحیه یک قم و شهید امیرحسینی روستای خورآباد همراه بود.

در پایان، مسئولان مدارسی که بیش از 70 درصد دانش آموزان آنها در طرح نوگلان فاطمی، حفظ زیارتنامه حضرت زهرا(س)، شرکت کرده بودند، با اهداء هدایایی در حضور مدیران آموزان و پرورش شهرستان های قم تجلیل شدند.

معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس قم، قبل از حضور در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای شهر کهک، از شهر زنبورها در این شهر کهک بازدید کردند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار