تقدیر رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم از حضور حماسی مردم در انتخابات

قم (پانا) – رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم در پیامی، از حضور آگاهانه و حماسی مردم قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم از حضور حماسی مردم در انتخابات

در پیام تبریک «امید محمدی» رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم آمده است: حماسه‌ حضور پرشور شما مردم قدرشناس در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر دیوان افتخارات بزرگ ایران زمین افزود.

یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام در انتخابات 11 اسفند، علی رغم همه تبلیغات شوم دشمنان حضور خود را به همه جهانیان نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید.

 یکبار دیگر استقامت خود را در برابر دسیسه های استکبار جهانی که به خیال باطل خود می کوشیدند ملت را از حضور در پای صندوقهای رأی دلسرد کنند، نشان دادید و توطئه های دشمنان را نقش برآب کردید و بالأخره به اثبات رسانیدید که ایران اسلامی میتواند با تکیه بر عزم و اراده ملت خود، راه استقلال و آزادی را تا رسیدن به نقطه‌ آرمانی، با قدرت و صلابت بپیماید..

به نوبه خود به عنوان نماینده دانش آموزان استان و کشور در مجلس دانش آموزی پسران استان قم خدمت منتخبین مردم شریف حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفر آباد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین آقای مجتبی ذوالنوری، جناب آقای دکتر محمدمنان رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین آقای قاسم روانبخش و نیز حضرت آیت الله سید محمد سعیدی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تبریک عرض نموده، اعتلای بیش از پیش قم، حرم اهل بیت(ع) را در جهان اسلام با پشتوانه همدلی و تلاش بی وقفه منتخبیان ارجمند از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار