مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم

دانش‌آموزان 62 درصد اعضای کتابخانه‌های عمومی قم را تشکیل می‌دهند

قم(پانا)- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت 24 کتابخانه با 28 هزار عضو در استان قم زیرنظر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فعالیت دارند که 62 درصد اعضا را دانش آموزان تشکیل می دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان 62 درصد اعضای کتابخانه‌های عمومی قم را تشکیل می‌دهند

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی موجب برانگیختگی فرهنگی جامعه می‌شود، اظهار کرد: ماه رمضان هم فرصت خوبی است که می‌توان از ظرفیت آن برای برپایی نمایشگاه کتاب استفاده کرد.
وی یکی از بهترین راه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی را برپایی نمایشگاه‌های کتاب دانست و گفت: عموم مردم با بازدید از این نمایشگاه‌ها و خرید کتب برای خود، اقوام و آشنایان در ترویج فرهنگ کتابخوانی تأثیرگذار هستند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد: 30 هزار و 726 کتابخانه در کشور با هفت هزار و 500 کتابدار فعال هستند و ما در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی با استانداردهای جهانی پیش می‌رویم و امیدواریم بتوانیم با سیاست‌ها و تدابیر دولت مردمی خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.
وی ادامه داد: 24 کتابخانه در استان قم زیرنظر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم فعالیت دارند که 35 هزار متر مربع فضای فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند و در این استان 28 هزار عضو داریم که 62 درصد آن‌ها دانش آموز هستند.
لازم به ذکر است، امروز آخرین روز فعالیت نمایشگاه کتاب دین است و عموم مخاطبان تا ساعت 21 می‌توانند برای مشاهده و خرید محصولات ناشران دینی به محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم در انتهای خاکفرج مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار