ششمین نمایشگاه کتاب دین با 111 غرفه در قم آغاز به کار کرد

قم(پانا)- ششمین نمایشگاه کتاب دین با 111 غرفه امروز با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه دائمی استان آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ششمین نمایشگاه کتاب دین با 111 غرفه در قم آغاز به کار کرد

در ابتدای این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به حضار و مهمانان خیرمقدم گفت و تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را توسعه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.
در ادامه آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین طی سخنانی به اهداف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اشاره کرد و گفت: تقویت بنیه فرهنگی جامعه یکی از اصلی‌ترین اهداف این نمایشگاه است چراکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود.
وی افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی که موجب رونق تألیف، تصنیف و فعال کردن چاپخانه‌ها و در یک کلام رونق فرهنگی و ترویج فرهنگی دینی می‌شود، در خنثی‌کردن توطئه‌های فرهنگی دشمنان نقش مؤثری دارد.
رئیس جامعه مدرسین یکی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه‌های کتاب را تشویق و ترغیب مردم به مطالعه کتاب عنوان کرد و گفت: در نظر گرفتن تخفیف مناسب برای خرید کتاب زمینه‌ساز توسعه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود.
در پایان این مراسم از کتاب «موسوعه شیخ صدوق» که توسط انتشارات «خانه فرهنگ صدوقی» تدوین و منتشر شده است، رونمایی شد.
سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم، حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم و جمعی از فعالان حوزه نشر و اهالی قلم در این مراسم حضور داشتند.
ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار