مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

مهارت خبرنگاری آمیزه ای از عشق به حقیقت است

قم(پانا)- دیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار، مهارت خبرنگاری را آمیزه ای از عشق به کشف حقیقت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مهارت خبرنگاری آمیزه ای از عشق به حقیقت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، متن کامل پیام تبریک «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است::
بسم الله الرحمن الرحیم
دوست عزیز خبرنگار
سلام بر شما که مشعل فروزان عرصه خبر را همچنان با قدرت بر بام اطلاع رسانی نگاه داشته اید و شغل شریف خبرنگاری را برگزیدید تا صدای مردم شوید.
واقفیم آمده اید و آماده تا در سرزمین حقیقت، نیک قدم بگذارید و در حافظه دوربین تان جز حق را ثبت نکنید و با قلم لایق تان جز حقیقت ننویسید.
شما به راستی خبرنگار شدید که دیگران را از آنچه که در پیرامونشان می گذرد، آگاه کنید و چه زیبا می بینید، تجسم می کنید، می نویسید، نقاد منصف می شوید تا پرچم آرمان خواهی و عدالت طلبی را در توسعه و تعالی و عزتمندی با دستان با کفایت تان برافراشته نگه دارید تا کوچکترین چشم زخمی قامت دلربای وطن را آسیب نرساند.
در بسیاری از زمان ها از بی مهری ها برای تهیه خبر خسته شدید و از رفتار آدم هایی که شما را پس می‌زدند گله‌مند؛ اما صبوری کردید و روح و روانتان را برای خدمت به حقیقت و آگاه‌سازی فدا کردید.
برای شما هر آنچه به گفتار در آید کم است و هر چه به عمل بیاید غیر قابل نمایش، چرا که شما شایسته بهترین ها هستید.
بر این اساس برخود فرض می دانم 17 مردادماه روز بافضیلت خبرنگار را که مصادف است با شهادت یکی از چهره های ماندگار عرصه خبر و اطلاع رسانی، به تمامی خبرنگاران عزیز علی الخصوص آنانی که در مسیر آموزش و تربیت و در سال پر فراز و نشیب و سخت کرونایی در آموزش و پرورش به تهیه خبر پرداختند و آن را منصفانه در اختیار هموطنان گرانقدرمان گذاشتند و در سرزمین علم برای خود نهالی کاشتند، از جنس امید تبریک گفته و بهترین ها را برایشان آرزو کنم..
و در آخر اینکه: دوستان!عشق به حقیقت و عشق به آگاهی است که از شما خبرنگار می سازد، پس خبرنگاری شغل عاشقان است. شغل عاشقان آگاه. قلمتان مانا و نامتان جاودان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار