دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین‌المللی تهران

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری چهار سارق در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین‌المللی تهران

سرهنگ بهزاد نوری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال مراجعه چند نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت به شیوه‌های متفاوت در محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران، عوامل انتظامی مستقر در نمایشگاه رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار داده و اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که سارقان با استفاده از شلوغی نمایشگاه و با یک دستگاه موتور سیکلت، لوازم تخصصی غرفه‌ها، تلفن همراه بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و ... را سرقت کرده‌اند. در همین راستا ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های پلیسی، چهار سارق را شناسایی کردند.

فرمانده یگان‌های حفاظتی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دستگیری سارقان در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی با به‌دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز کرده و محل های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند که در نهایت با مشاهده این افراد، آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

نوری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از داخل نمایشگاه اعتراف کردند. همچنین تعدادی از مالباختگان پرونده نیز شناسایی شدند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار