معاون قوه قضائیه:

کاندیداها سبک آیت الله رئیسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند

تهران (پانا) - معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت انتظار می‌رود کاندیداها سبک آیت الله رئیسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند و هر کدامشان که رئیس‌جمهور شدند، الگوی حکمرانی شهید جمهور را در اولویت کار خود قرار دهد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کاندیداها سبک آیت الله رئیسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت الاسلام هادی صادقی، عصر امروز(۱۴ خرداد) در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد النبی(ص) کرمانشاه، اظهار کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک کار فوق العاده و فوق تصور تحلیلگران دنیا انجام داد و توانست اسلام را در دنیا مطرح کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) تربیت شده مکتب معصومین(ع) بود، تاکید کرد: بزرگ‌ترین ویژگی شخصیتی امام (ره) این بود که خود را وقف مکتب توحید کرده بود.

معاون قوه قضائیه  با بیان اینکه رمز و راز موفقیت امام(ره) این بود که در مسیر خدا حرکت می کرد و این اصل را در تمام مسیر قیامش حفظ کرد، تصریح کرد: بر مبنای همین اصل امام(ره) توانست جنگ هشت ساله تحمیلی را مدیریت کند و به جایی برسیم که بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز احدی جرئت ندارد به خاک ایران اسلامی تعدی کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت، عنوان کرد: در سایه آموزش‌های امام(ره) امروز جوانان فلسطینی مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند و امروز می‌بینیم که آزادگان دنیا فارغ از هر دین و مذهبی از دانشجویان مسلمان تا دانشگاه های آمریکا و اروپا برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند.

معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه  در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری داشت و از کاندیداها خواست اخلاق سیاسی را رعایت کنند و به فکر تخریب یکدیگر نباشند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود کاندیداها سبک و سیاق آیت الله رئیسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند و هرکدامشان که رئیس جمهور شدند، الگوی حکمرانی شهید جمهور را در اولویت کار خود قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار