دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهرستان البرز برگزار شد

قزوین (پانا) - مجمع شورای دانش‌آموزان در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری شهرستان البرز حضور یافته و آرای خود را به صندوق انداختند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهرستان البرز برگزار شد

داوطلبان و نمایندگان مربوطه در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری شهرستان البرز حضور یافتند و در رابطه با برنامه‌های خود سخنرانی کرده و در پایان هم رای‌گیری به عمل آمد و همچنین نمایندگان قطعی معلوم شدند.

در این انتخابات، فاطمه پیری‌لرد (رئیس دوره قبل)، امیرمحمد محمدی (رئیس مجلس انتخابات دوره دوازدهم مجلس دانش‌آموزی شهرستان البرز)، مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان البرز و کارشناسان امور تربیتی حضور داشتند.

محمود اصغری، مسئول واحد سازمان دانش‌آموزی شهرستان البرز گفت: انتخابات مجلس دانش‌آموزی هر 2 سال یک بار در مناطق و استان و کشور برگزار می‌شود که با حضور نفرات برگزیده مناطق و نواحی و شهرستان‌ها در مجمع استان و برگزاری انتخابات، یک نفر خانم و یک نفر آقا از بین دانش‌آموزان به مجلس دانش‌آموزی کشور راه پیدا می‌کند و صدور احکام نفرات منتخب مناطق و استان و پس از تایید اعتبارنامه نمایندگان مجلس استان‌ها نشست کشوری برای تعیین هیات‌رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشوری در تهران در سالن مجلس قدیم برگزار و منتخب می‌شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در شهرستان البرز با حضور دختران و پسران اعضا منتخب شوراها برگزار شد.

پس از ارائه نطق دانش‌آموزان داوطلب هیات‌رئیسه با حضور کارشناسان اداره و امیر ذلیخایی (کارشناس) و مرتضی صالحی (کارشناس‌مسئول ارزیابی عملکرد) و محمد عظیمی (معاون پرورشی اداره) و نظارت حراست اداره و مسئول سازمان دانش‌آموزی و همچنین منتخب دوره قبل دختران (فاطمه پیری‌لرد) و پسران (امیرمحمد محمدی) در صحت و سلامت برگزار و نفرات منتخب تعیین و معرفی شدند.

خبرنگار : علیرضا علی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار