شکستن کلیشه های آپارتمانی در «روزهای بیقراری ۲»
تهران (پانا) - سریال «روزهای بیقراری ۲» داستان و هسته اصلی خرده پیرنگ روایی خود را برمبنای گذر از چند شهر ایران قرار داده است.
![شکستن کلیشه های آپارتمانی در «روزهای بیقراری ۲»](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZGVlNjIaIrq3/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHVY9IpISMjoEsAIKXaKdntA,,/ZGVlNjIaIrq3.jpg)
این سریال از جمله نمونه های نادر آثار تلویزیون است که در چند شهرستان تصویربرداری شده است. پهنه داستان «روزهای بیقراری ۲» چنان وسیع و دلنواز است که شهرهایی مانند تهران، تبریز و مشهد را دربرمیگیرد.
حضور بازیگران جوانی و کهنهکار به همراه قدیمیهای تئاتر چنان تمایزی به «روزهای بی قراری ۲» داده که گلچین این جنس گروه بازیگری در تلویزیون را میتوان بدعت و ابتکار تازه عنوان کرد که مطمئنا بدون ریسک فیلمساز و کارگردان این جاهطلبی میسر نبود.
«روزهای بیقراری ۲» دل را به دریا زده است، عدم حضور بازیگران در لوکیشن ثابت و آپارتمانی، بدون شک سختی های فراوانی را برای گروه سازنده به ارمغان آورده است. اما «روزهای بیقراری ۲» به دور از هرگونه سیاه و سفید نمایی، قصه خود را روان در شهرستانهای سرزمین ایران و با انتخاب لوکیشن های سخت میدانی به تصویر کشیده است. اعمال و مدنظر قرار دادن همین جنس سریال سازی، نشان دهنده استارت فرار از کلیشه های رایج این روزهای تلویزیون و سینما دارد که حالا «روزهای بی قراری ۲» امتداد و اتصال این مسیر را به مابقی سریال سازان تلویزیون واگذار میکند تا چشمان مخاطب دیگر به آپارتمان و کلیشه برخورد نکند.
ارسال دیدگاه