ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود

تهران (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن کاویانی راد: ششمین جشنواره ملی تئاترایثاراز 21 تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۱۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام کاویانی در رابطه با برگزاری این جشنواره گفت: با اتکا به تجربیات بدست آمده در طی چند سال گذشته وهمچنین برگزاری پنج دوره این جشنواره در سطح ملی، اینک ششمین دوره آن را در قالب بخش های صحنه ایی و خیابانی تجربه خواهیم کرد .

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای سیاست گذاری تئاتر ایثار ، اهداف این جشنواره را ایجاد فضایی مناسب جهت خلق تجربه های نوین و کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر با موضوع ایثار و شهادت، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ،انقلاب و دفاع مقدس ، تبیین عنصر ایثار ،فداکاری و از جان گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی و بازنمایی تاثیر فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی بر جامعه امروز ایران برشمرد.

وی ادامه داد: بخشهای این جشنواره شامل نمایشهای صحنه ایی و نمایش های خیابانی می شود. که 23 نمایش خیابانی و 13 نمایش صحنه ای در این دوره از جشنواره به اجرا در خواهند آمد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، به میزبانی استان کرمانشاه با مشارکت استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار