با معرفی برگزیدگان یک بخش ویژه؛

شب کتاب و سینما در جشنواره چهل و یکم «تهران» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - شب «کتاب و سینما» در چهارمین روز از چهل‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با معرفی تازه‌های نشر انجمن سینمای جوانان ایران و معرفی برگزیدگان بخش کتاب و سینما برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شب کتاب و سینما در جشنواره چهل و یکم «تهران» برگزار می‌شود

به گزارش ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ شب کتاب و سینما با رونمایی از تازه‌های نشر انجمن سینمای جوانان ایران و تشریح چشم‌انداز این بخش سه‌شنبه سی‌ام مهر از ساعت ۲۰ در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

این برنامه به عنوان یکی از بخش‌های جنبی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با معرفی کتاب‌های «فیلم جستار» نوشته رامتین شهبازی، «ژانرهای ترکیبی» نوشته علی روحانی، «سفر به وادی هول» نوشته مجید کیانیان، «تجربه‌نگاری فیلم اول» نوشته پیمان شوقی، “درآمدی بر بازآفرینی واقعیت” نوشته پیمان فلاحی، «اقتباس در فیلم کوتاه» نوشته علیرضا بختیان و رامتین شهبازی و «ترفندهایی برای ساخت فیلم ارزان» نوشته ریکی برد با ترجمه محمدرضا پاسدار همراه خواهد بود.

در این شب از جشنواره برگزیدگان بخش ویژه کتاب و سینما در بخش فیلم اقتباسی و حمایت از فیلم‌نامه اقتباسی نیز معرفی خواهند شد.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار