با اختصاص ظرفیت ویژه؛

اصحاب رسانه برای تماشای فیلم‌های جشنواره «تهران» نیاز به تهیه بلیت ندارند

تهران (پانا) - تمامی سالن‌های پردیس سینمایی ملت در ایام برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، با ظرفیت ویژه میزبان اصحاب رسانه هستند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه برای تماشای فیلم‌های جشنواره «تهران» نیاز به تهیه بلیت ندارند

محمد صابری مدیر روابط عمومی این رویداد با اشاره به میزبانی ویژه جشنواره چهل‌ویکم از اصحاب رسانه، توضیح داد: بعد از طرح دغدغه گروهی از خبرنگاران در نشست رسانه‌ای دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران برای اختصاص ظرفیت ویژه در سالن‌های نمایش این رویداد برای اصحاب رسانه، با تصمیم دبیر جشنواره و از روز نخست این مطالبه به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند صرفا با همراه داشتن کارت صادرشده و بدون رزرو بلیت به تماشای آثار بنشینند. برای این منظور در تمامی سالن‌های پردیس سینمایی ملت، ظرفیت مشخصی برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران درباره تجربه عرضه بلیت برای تمامی ظرفیت‌های اکران این رویداد تأکید کرد: هر چند گروه‌های مختلف مدعو در فرآیند تهیه بلیت از تخفیف‌های اختصاصی خود بهره‌مند بودند اما الزام به رزرو و تهیه بلیت برای همه مخاطبان، منجر به نظم بیشتر در برگزاری این رویداد در دوره اخیر شده است.

وی افزود: جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، همواره از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های سینمایی است کمااینکه در دو روز ابتدایی این دوره هم شاهد اکران فیلم‌ها در تمامی سالن‌ها با حداکثر ظرفیت بوده‌ایم. رزرو بلیت کمک کرد تا با نظم و انضباط بیشتری میزبان علاقه‌مندان سینمای کوتاه باشیم. اصحاب رسانه اما از این فرآیند مستثنی شده‌اند و می‌توانند با کارت رسانه به تماشای آثار بنشینند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار