نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک اعلام شد

تهران (پانا) - اسامی نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک اعلام شد

به گزارش روابط عمومی کانون، روز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ نشست تخصصی «تحلیل وضعیت موجود و آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای» با حضور سیدمحمدعلی حمیدی‌آزاد، مصطفی کیوانیان و رضا احمدی ساعت ۱۴ تا ۱۶ از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای و اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، روز دوشنبه ۱۶ مهر نشست تخصصی «تغییرات اقلیمی: گرد و خاک» با حضور ساویز صحت دانشیار و عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم جوی و هواشناسی به مناسبت هم‌زمانی هفته ملی کودک و هفته فضا با همکاری سازمان فضایی ایران، ساعت ۱۵ تا ۱۶ ویژه استادان، پژوهش‌گران و مربیان کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «خانواده، جامعه و مسیر بالندگی روانی -اجتماعی کودک» نیز روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه سرپرستان تربیتی و مربیان کانون در سامانه‌های مجازی کانون و شاد برگزار خواهد شد. کانون استان مرکزی در برگزاری این نشست همکاری دارد.

همچنین روز چهارشنبه ۱۸ مهر ساعت ۹ تا ۱۱ نشست تخصصی «آشنایی با مفاد کنوانسیون حقوق کودک» ویژه همکاران کانون و سرپرستان تربیتی در سالن کنفرانس معاونت فرهنگی کانون برگزار خواهد شد.

این نشست‌ها که از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حال برگزاری است از طریق نشانی https://live.kpf.ir/ch/kargah قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود در نخستین روز هفته ملی کودک نیز نشست تاثیر عزت‌نفس یا فقدان آن در زندگی فردی و اجتماعی کودکان با حضور «سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل و روان‌شناس در کتابخانه مرجع کانون و«خانواده امن، کودک موفق» با حضور سلیمانی شهبازی مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه همکاران کانون و سرپرستان تربیتی برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار