ویژه برنامه راهبرد از شبکه سپهر سیما

تهران (پانا) - ویژه برنامه راهبرد در قالب میزگرد چالشی و در مسیر مطالبه گری کسب و کارهای مجازی و با هدف حل مشکلات و چالشهای این حوزه تهیه و پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه راهبرد از شبکه سپهر سیما

به گزارش روابط عمومی برنامه راهبرد، حسین روزبهانی کارگردان این برنامه گفت:  در این برنامه سعی شده از کارشناس مجری که خود از مجموعه های کسب و کاری نوظهور است و مشکلات زیادی رو در این مسیر تحمل کرده و به صورت میدانی با آنها روبرو است و دغدغه اصلی خود و دیگر کسب و کارهاست استفاده شود.

همچنین دراین برنامه بر اساس درخواست مخاطبان این کسب و کارها و دغدغه مندی این قشر جامعه سعی کردیم ابر مشکلات و چالشهای این گروه کسب و کاری با دعوت مسولین و مدیران ارشد نظام در جهت رفع این موانع و رسیدن به پاسخی و راهکاری برسیم در قالب برنامه ۴۵ دقیقه ای راهبرد در اولین قسمت قرار است به موضوع بحث برانگیز و دغدغه مندی این کسب و کارها یعنی بحث پرداخت مالیات و قوانین و لوایح این حوزه و ... پرداخته شود.

وی افزود: این برنامه به درخواست مخاطبان حوزه کسب و کارهای اینترنی و دیجیتال و در جهت رفع مشکلات پیش روی این کسب و کارهای نوظهور به تولید رسیده است.

همچنین ویژه برنامه راهبرد  به صورت تولیدی ۴۵ دقیقه ای از ۱۲ مهر تا پایان سال 1403 هر هفته روزهای پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه سپهر سیما کانال ۲۱ صداوسیما تولید و پخش شود .

راهبرد بعنوان اولین برنامه تخصصی از شبکه سپهر سیما که رویکرد حمایتی از کسب و کارهای مجازی دارد روی آنتن می رود تهیه کنندگی این برنامه را حسین روزبهانی ، کارگردانی و مجریگری را مجید میرزایی و کارشناس  مجری را هدایت اله سلیمی عهده دار هستند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار