چه کسانی «ترانه‌های تب» را می‌خوانند؟

تهران (پانا) - بازیگران و عوامل نمایش «ترانه‌های تب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
چه کسانی «ترانه‌های تب» را می‌خوانند؟

عوامل هنری و اجرایی «ترانه‌های تِب: داستان‌های عبرت‌آموز برای خوابیدن کودکان امروز» به عنوان جدیدترین کار ایوب آقاخانی معرفی شدند. این اثر با نگاهی به اساطیر تبای و با احترام به بهرام بیضایی اقتباس آزاد شده و در حال آماده‌سازی برای اجرا بر صحنه تئاتر است.

محسن بهرامی و سپیده نورصالحی بازیگران نمایش جدید گروه تئاتر «پوشه» هستند و درسا زرین، مهلا حسینی و سحر محمدزاده نیز نقش‌پوشان اساطیری این اثر را همراهی می‌کنند.

 سینا ییلاق بیگی در پنجمین همکاری خود با آقاخانی، طراحی صحنه بیست و هفتمین نمایش این کارگردان را عهده‌دار است. مقدی شامیریان نیز که پیشتر در نمایش «شیروانی داغ» با آقاخانی همکاری داشته است، در این نمایش هم به عنوان طراح لباس با گروه تئاتر «پوشه» همکاری می‌کند. 

الهام صالحی نیز همچون تجربه‌های گذشته خود با آقاخانی و گروه «پوشه»، به عنوان طراح چهره‌پردازی «ترانه‌های تب» حضور دارد. طراحی حرکت نمایش هم بر عهده محسن گودرزی است که اولین همکاری خود را با آقاخانی تجربه می‌کند. طراح گرافیک نمایش ارسلان آقاخانی و آهنگساز و طراح جلوه‌های شنیداری «ترانه‌های تِب»، علی‌سینا رضانیا است. عکاسی و ساخت تیزر و تولید محتوای تبلیغاتی این نمایش نیز برعهده حسین خدارتی است. 

محمدحسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید و نیلوفر رازمند، رضا سیدآبادی گروه کارگردانی «ترانه‌های تب» هستند.

به زودی اخبار مرتبط با زمان و مکان اجرای «ترانه‌های تب» منتشر می‌شود.

عکس از حسین خدارتی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار