مخاطبان رادیو صبا برنامه محبوب خود را انتخاب می‌کنند

تهران (پانا)- رادیو صبا به منظور ساماندهی جدول پخش شبکه مطابق با سلایق مخاطبان، نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه های شبکه را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مخاطبان رادیو صبا برنامه محبوب خود را انتخاب می‌کنند

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا برای شناسایی محبوب‌ترین برنامه ها با هدف ارتقاء کیفیت برنامه‌ها یک نظرسنجی مردمی برگزار می‌کند.

مجتبی حاجی یوسفی مدیر روابط عمومی شبکه ضمن اعلام این مطلب در این باره گفت: با توجه به اهمیت نظر مخاطبان در برنامه سازی این شبکه رادیویی برای بهتر شدن کیفیت برنامه‌ها با برگزاری یک نظرسنجی مردمی قرار است ۵ برنامه محبوب شبکه را به انتخاب مخاطبان معرفی کند.

وی افزود: در این نظرسنجی که از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود مخاطبان می‌توانند با مراجعه به تارنمای رادیو صبا برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر روابط عمومی رادیو صبا درباره این نظرسنجی توضیح داد: مخاطبان می‌توانند با انتخاب برنامه مورد نظر خود این شبکه رادیویی را در شناسایی برنامه های پرطرفدار و مورد علاقه شنوندگان یاری کنند، در این مسیر طی ۲ هفته ای که نظرسنجی انجام می‌شود در کانال و تارنمای شبکه در پیام رسان بله برنامه های شبکه معرفی خواهند شد، تا علاقه‌مندان بتوانند با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.

حاجی یوسفی در پایان عنوان کرد: این نظرسنجی برای تمامی برنامه های شبکه که شامل ۳۷ عنوان برنامه است انجام و نتایج آن هفته اول مهر اعلام می شود. همزمان با این نظرسنجی ارزیابی کارشناسی برنامه ها نیز انجام می شود تا پس از بررسی هر ۲ جدول پخش پاییز شبکه طراحی شود.

این نظرسنجی از روز شنبه ۱۷ شهریور به مدت ۲ هفته از طریق تارنمای رادیو صبا برگزار می‌شود. شنوندگان می‌توانند با مراجعه به نشانی radiosaba.ir در این نظرسنجی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار