«صبح جمعه با شما» به رادیو باز می‌گردد

تهران (پانا)- پخش برنامه طنز «صبح جمعه با شما» با پایان ماه محرم و صفر از جمعه ۱۶ شهریور در رادیو ایران از سر گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
«صبح جمعه با شما» به رادیو باز می‌گردد

به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان- تهیه‌کننده سردبیر و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما»   در توضیح جزئیات این برنامه گفت: محور اصلی برنامه ۱۶ شهریور سفرهای تابستانی اواخر شهریور است و با توجه به اتمام ایام عزاداری و در پیش بودن فصل مدارس احتمالا دو هفته پایانی تابستان امسال موج سفرهای بسیاری را به خود خواهد دید. از این رو محور اصلی برنامه را همین امر موضوع قرار دادیم و نمایش‌ها و طنزآهنگ های متنوعی با این محور تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: از جمله بخش‌هایی که مدت زیادی بود در برنامه پخش نمی شد بخش خبری «اونا چی میگن ما چی میگیم» بود که همواره مورد توجه مخاطبان بوده و پیگیر پخش این بخش بودند از ۱۶ شهریور این بخش مجدد در برنامه گنجانده شده و علاقمندان می‌توانند شنونده این بخش باشند.  

«صبح جمعه با شما» به تهیه کنندگی سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان، با هنرمندی اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، عباس محبی، داود منفرد، فرانک رفیعی طاری، نسیم رفیعی، نسرین زارع، زهره کدخدازاده، الهام حاجی نژاد، محمدرضا لبیب، داریوش بشارت، گلچهره زند، کسری نیک آذر، مونا قنادها و مهسا گلزاری و همراهی گروه موسیقی و گروه نویسندگان جمعه ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار