زمان برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون اعلام شد

تهران (پانا) - نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون اعلام شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، موضوع این دوره از جشنواره توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد تعیین شده بود و نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگ‌سالان امکان شرکت در این رویداد هنری را داشتند.

نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی‌ نمایش) و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

همچنین عکاسی نمایش، کارگاه‌های آموزشی و کارناوال عروسک‌های غول‌پیکر استان‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره به شمار می‌رود.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره‌ای با پررنگ کردن شخصیت‌های آنان در نمایش‌ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوع‌های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران رویکردهای ارزش‌گذاری نمایش‌ها در این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار