به تهیه‌کنندگی بهروز فرمانی؛

«عشق و آزادی» گروه کولی منتشر شد

تهران (پانا) - اولین آلبوم رسمی گروه «کولی» با عنوان «عشق و آزادی» پس از سال‌ها تلاش این گروه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
«عشق و آزادی» گروه کولی منتشر شد

«عشق و آزادی» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی کولی، به تهیه کنندگی و سرپرستی بهروز فرمانی در سبک فلامنکو و با حضور و همکاری جمعی از نوازندگان و عوامل حرفه ای این عرصه تهیه و تولید شده است.

بهروز فرمانی، سرپرست گروه و تهیه‌کننده این آلبوم، ضمن قدردانی از تمامی عوامل و دوستانی که در این مسیر همراه و یاور گروه بودند، اظهار کرد: «نوازندگان درجه یک و دوستان جانی ما، همراهی شما در این سفر شگفت‌انگیز برای ما افتخار بزرگی بود.»

در تهیه این آلبوم، بهروز فرمانی علاوه بر اینکه سرپرست و تهیه‌کننده است، نوازندگی کاخن را نیز به عهده دارد. 

سعید نجفی ( گیتار )، سینا خانی‌زاده (گیتار و هارمونیکا)

آرین کشیشی(گیتار باس)، امید فرهودنیا: (گیتار باس)،

بهنام شهرکی(میکس و مسترینگ) دیگر نوازندگان و اعضای این گروه هستند. 

ضبط آلبوم «عشق و آزادی» در استودیو پارت انجام شده و آرزو صادقی‌ و عاطفه خدابخش به ترتیب طراح کاور آلبوم سازنده تیزر هستند.

آلبوم «عشق و آزادی» با همکاری کمپانی "CD Baby" به عنوان ناشر جهانی و موسسه فرهنگی «نت هشتم» به عنوان ناشر‌و به صورت مجاز در ایران منتشر شده است.

گروه «کولی» همچنین از حمایت کارگزاری «Errante» در این پروژه تشکر ویژه‌ای به عمل آورده است. این کارگزاری علاوه بر ارائه خدمات به معامله‌گران بازارهای مالی، با ارائه دوره‌های آموزشی رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته، امکان یادگیری معامله‌گری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

برای دریافت و گوش دادن به این آلبوم، می‌توانید به تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان و رسانه های مجاز موسیقی ایران مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار